Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ο Σπύρος Λεμπέσης επέστρεψε στις ...ρίζες του!!!

Η μεγαλούπολη δεν του άρεσε ποτέ. Μπορεί να συμβιβάστηκε με την …λύση της Αθήνας, όμως, στην άκρη του μυαλού του είχε πάντα την στιγμή που θα πάρει και πάλι το δρόμο για την επαρχία.  Και η στιγμή αυτή ήρθε. Ο Σπύρος Λεμπέσης θα συνεχίσει την καριέρα του από εκεί που την ξεκίνησε δίπλα στον Θοδωρή Ξυδώνα στο στάδιο της Θήβας, στην ηρεμία του χωριού του, το Μαυρομάτι.
Ο πρωταθλητής του ακοντισμού αποφάσισε να συνεχίσει με το ίδιο ζήλο και πάθος την πορεία του, όμως, μακριά από το άγχος της πόλης. «Μετά το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κατέληξα  σε αυτή την απόφαση. Θεωρώ πως είναι η σωστή απόφαση για εμένα», είπε ο αθλητής και συμπλήρωσε: «Η πόλη έχει πολύ άγχος, ένας αθλητής πρέπει να έχει λυμένα αρκετά ζητήματα για να μπορεί να γυμναστεί σε υψηλό επίπεδο. Στο σπίτι μου θα έχω λυμένα και διαδικαστικά ζητήματα, που έχουν να κάνουν με τις μετακινήσεις, το φαγητό και άλλα». Ο 27χρονος συνεχίζει να έχει ψηλά τον πήχη και να στοχεύει σε διακρίσεις. «Οι στόχοι παραμένουν υψηλοί, μόνο σοβαρά μπορώ να ασχολούμαι με τον πρωταθλητισμό, θέλω να είμαι σε υψηλό επίπεδο. Το μόνο που με φοβίζει είναι οι τραυματισμοί. Την τελευταία χρονιά ταλαιπωρήθηκα πολύ με το γόνατο. Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια ενόχληση, ωστόσο δεν έχω βάλει ένταση στην προπόνηση για να αξιολογηθεί η κατάσταση. Ο Ξυδώνας με ξέρει καλά και πιστεύει σε μένα, θεωρεί πως μπορώ να πάω πολύ καλά και το ίδιο πιστεύω κι εγώ. Εννοείται πως στην επαρχία θα μου λείψουν κάποια πράγματα, όπως οι φυσιοθεραπευτές του Αγίου Κοσμά, που με έχουν βοηθήσει πολύ. Γι΄αυτό και θα φροντίσω να συνεχίσω να πηγαίνω στην Αθήνα, όποτε χρειάζεται», είπε.
Ο Λεμπέσης τα τελευταία δύο χρόνια γυμνάστηκε με τον Πέτρο Ακριβάκη. «Από τον καθένα προπονητή με τον οποίο συνεργάστηκα πήρα πράγματα, όμως, τον Πέτρο (σ.σ Ακριβάκη) τον έχω μέσα στην καρδιά μου είναι εξαιρετικός άνθρωπος και εξαιρετικός προπονητής».
Ο Λεμπέσης ξεκίνησε σταδιακά την προετοιμασία του με στόχο το καλοκαίρι να είναι σε θέση να διεκδικήσει το καλύτερο δυνατό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Πεκίνου. Ο έμπειρος αθλητής ήταν έβδομος το 2012 στο Λονδίνο και έχει ατομικό ρεκόρ 83,02 μ., ενώ φέτος ολοκλήρωσε τη σεζόν με καλύτερη βολή στα 80, 64 μέτρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου