Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΑΛΑΚΑ ΣΠΡΙΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟ 2017

Η 24χρονη αθλήτρια μέχρι φέτος ήταν γνωστή για την ικανότητα της στα 400 μ. εμπ., ωστόσο κατάφερε με τις εμφανίσεις της στη θερινή περίοδο να δείξει πως είναι ικανή να τρέξει εξίσου αποτελεσματικά από 100 μ. έως 400 μέτρα. Για την επόμενη χρονιά η αθλήτρια έχει σχέδιο, το οποίο είναι ικανό σε βάθος χρόνος να την εξελίξει ακόμη περισσότερο ως αθλήτρια των χαμηλών εμποδίων.Μεταξύ Αθήνας και Χαλκίδας θα κινηθεί και τη νέα σεζόν η Κατερίνα Δαλάκα, που φαίνεται πως βρήκε αυτό που της...ταιριάζει, δίπλα στον προπονητή της Κώστα Μαρκόπουλο.
 
Το 2017 θα είναι η χρονιά της ταχύτητας. Ναι μεν τα εμπόδια θα παραμείνουν στην καθημερινότητα της, ωστόσο αυτό στο οποίο θα δουλέψει περισσότερο με τον προπονητή της Κώστα Μαρκόπουλο είναι τα 100 μ. και 200 μέτρα. «Μου αρέσει να κάνω προπόνηση στη Χαλκίδα. Μένω εκεί κάποιες ημέρες την εβδομάδα και οι άνθρωποι του σωματείου μου (σ.σ. Νεάπολη Χαλκίδας) φροντίζουν να μην μου λείπει τίποτε. Ξέρω πως αν καταφέρω να βελτιώσω ακόμη περισσότερο την ταχύτητα μου θα μπορέσω να τρέξω γρηγορότερα στα εμπόδια και πάνω σε αυτό αποφασίσαμε με τον προπονητή μου (σ.σ. Κώστας Μαρκόπουλος), να δουλέψουμε τη νέα χρονιά. Φέτος κατάφερα να κάνω πολύ καλούς χρόνους στα σπριντ, χωρίς να έχω δουλέψει. Νομίζω πως τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, θα παρουσιάσω ακόμη καλύτερους χρόνους», είπε η Δαλάκα και συμπλήρωσε: «Το 2016 είχα προβλήματα με το ρυθμό μου, κομμάτι στο οποίο θα δουλέψω πολύ και αυτή τη σεζόν».
 
Η Δαλάκα ήταν νικήτρια στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σε 100 μ. και 400 μ. εμπ., ενώ συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Α/Γ του Αμστερνταμ με την ομάδα 4Χ400 μέτρα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου